محصولی با کیفیت تولید کنید، یک بار آن را آپلود کنید و یک عمر از فروش محصول خود کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده راهی است که ” پی اچ پی ساپورت “ برای کسب درآمد در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد.
یک نکته کلیدی در افزایش فروش: اگر می خواهید محصولتان به مرور زمان نیز فروش تساعدی را به خود اختصاص دهد، راهنمای کامل و دقیقی را برای آن آماده کنید، از خریداران به خوبی پشتیبانی کنید و در سریع ترین زمان ممکن نسخه های به روزرسانی شده را در اختیار ایشان قرار دهید.

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب ” پی اچ پی ساپورت “ برای فروش محصولات خود، توجه شما را به مجموعه قوانین فروشندگان جلب می نماییم:

فروشنده متعهد می گردد کلیه قوانین زیر را برای فروش محصولات خود در ” پی اچ پی ساپورت “ بپذیرد و امضای این قرارداد به معنای پذیرش کامل قوانین توسط فروشنده بوده و در صورت انجام هرگونه فعالیت خلاف قوانین مندرج، ” پی اچ پی ساپورت “ می تواند از فرد مربوطه شکایت و نسبت به ایجاد خسارات مادی و معنوی وارده درخواست جبران نماید.

  1. در محصولی با کیفیت تولید کنید، یک بار آن را آپلود کنید و یک عمر از فروش محصول خود کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده راهی است که محصولی با کیفیت تولید کنید، یک بار آن را آپلود کنید و یک عمر از فروش محصول خود کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده راهی است که ” پی اچ پی ساپورت “ برای کسب درآمد در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد.
  2. یک نکته کلیدی در افزایش فروش: اگر می خواهید محصولتان به مرور زمان نیز فروش تساعدی را به خود اختصاص دهد، راهنمای کامل و دقیقی را برای آن آماده کنید، از خریداران به خوبی پشتیبانی کنید و در سریع ترین زمان ممکن نسخه های به روزرسانی شده را در اختیار ایشان قرار دهید.
  3. ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب ” پی اچ پی ساپورت “ برای فروش محصولات خود، توجه شما را به مجموعه قوانین فروشندگان جلب می نماییم:
  4. فروشنده متعهد می گردد کلیه قوانین زیر را برای فروش محصولات خود در ” پی اچ پی ساپورت “ بپذیرد و امضای این قرارداد به معنای پذیرش کامل قوانین توسط فروشنده بوده و در صورت انجام هرگونه فعالیت خلاف قوانین مندرج، ” پی اچ پی ساپورت “ می تواند از فرد مربوطه شکایت و نسبت به ایجاد خسارات مادی و معنوی وارده درخواست جبران نماید.
  5. در ” پی اچ پی ساپورت “ محصولاتی تایید می شوند که یا خود شخص سازنده محصول باشد یا اگر محصول غیر ایرانی است نسخه اورجینال آن را خریداری کرده و شخصاً آن را فارسی و بومی نموده باشد.
  6. در صورتی که فروشنده‌ فقط محصولات خود را در ” پی اچ پی ساپورت “ عرضه کند به ازای هر فروش محصول ۸۰٪ مبلغ فروش به وی تعلق می‌گیرد و ۲۰٪ باقیمانده به عنوان سهم مشارکت به ” پی اچ پی ساپورت “ تعلق می‌گیرد. در صورتی که فروشنده علاوه بر سایت ” پی اچ پی ساپورت “ یا سایت شخصی خود، محصول یا محصولاتی را در سایر مارکت ها یا سایت ها نیز عرضه کند، حتی اگر آن محصول در ” پی اچ پی ساپورت “ توسط ایشان عرضه نشده باشد، ۳۰% از سهم مشارکت فروش کلیه محصولات وی کسر و سهم فروشنده از هر فروش ۵۰% خواهد بود.
  7. تبصره: در صورتی که فروشنده، عرضه محصول در سایر مارکت ها را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران ” پی اچ پی ساپورت “ مشخص شود ” پی اچ پی ساپورت “ حق دارد کلیه پرداخت های صورت گرفته به فروشنده را اصلاح کند و مابه التفاوت مبالغ واریزی بر مبنای سهم مشارکت ۸۰% را از موجودی باقیمانده فروشنده کسر یا در صورت نداشتن موجودی کافی در حساب کاربری فروشنده، نسبت به دریافت مابه التفاوت به صورت نقدی و یا اعتباری اقدام کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از فروشنده خاطی سلب می شود.
  8. حداقل مبلغ تسویه حساب با فروشندگان ۱۵۰٫۰۰۰ تومان و مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان است.
  9. تبصره: تنها موجودی حاصل از فروش محصول، قابل برداشت است و فروشندگان نمی توانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست و فروشندگان عزیز می توانند با اعتبار غیرنقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
  10. تبصره: در صورتی که فروشنده قصد داشته باشد همکاری خود را با ” پی اچ پی ساپورت “ خاتمه دهد می باید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویه حساب نهایی با فروشنده تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
  11. تسویه حساب با فروشندگان هفته ای ۱ مرتبه در روز سه شنبه انجام می شود.
  12. تبصره: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روز تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام پرداخت ها (اعم از وجود مشکلات در واحد مالی یا مشکلات در سایت و ….) ” پی اچ پی ساپورت “ این حق را دارد تا درخواست های برداشت تایید شده را با یک مرحله تاخیر اجرا نماید)
  13. تبصره: واریز مبالغ ثبت شده در درخواست وجه فروشندگان صرفا به شماره شبای ثبت شده توسط فروشنده انجام می گیرد و فروشندگان فقط در شرایطی می توانند درخواست وجه خود را ثبت کنند که قرارداد امضا شده را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از کپی پشت و روی کارت ملی فرد امضا کننده قرارداد، شماره تلفن ثابت و همراه، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار ” پی اچ پی ساپورت “ قرار داده و هویت ایشان در ” پی اچ پی ساپورت “ به ثبت رسیده باشد.
  14. تبصره: چنانچه در هر زمان ” پی اچ پی ساپورت “ نتواند ازروی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با فروشنده تماس بگیرد، مجاز است تایید هویت فروشنده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط فروشنده قادر به ثبت درخواست وجه نبوده و در صورت نیاز می باید کلیه مراحل تایید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجددا طی و یا رفع نقص نماید.
  15. مبلغ درخواستی فروشنده در تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد و مطابق شرایط وضع شده فروشنده می تواند مبالغ بالای ۱۵۰٫۰۰۰ تومان را به صورت مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان ثبت کند.
  16. تبصره: ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکان پذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواست های وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.
  17. مدت زمان لازم برای تایید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در ” پی اچ پی ساپورت “ را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان ” پی اچ پی ساپورت “ به صورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد.
  18. تبصره: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تایید محصولات افزایش یابد که در این صورت فروشنده مختار است درخواست لغو بررسی را در تیکت برای ” پی اچ پی ساپورت “ ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی محصول توسط کارشناسان ” پی اچ پی ساپورت “ انجام شود.
  19. سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو باشید و به خریداران پشتیبانی دهید
  20. تبصره: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند ” پی اچ پی ساپورت “ حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریز شده به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
  21. تبصره: هنگامی که خریدار، محصولی را خریداری می‌کند حق دارد کپی رایت به نمایش درآمده در صفحاتی که برای عموم کاربران قابل مشاهده هستند را حذف کرده یا تغییر دهد. در صورتی که محصولی کاملا ایرانی بوده و سازنده اصرار بر حفظ کپی رایت محصول خود دارد می باید صراحتا و به طور کاملا شفاف و برجسته این مورد را در توضیحات محصول خود درج کند و در صورتی که حذف کپی رایت شامل هزینه می شود نیز باید هزینه را به طور کاملا شفاف و برجسته مشخص کرده باشد. در صورت عدم انجام هریک از این موارد ” پی اچ پی ساپورت “ می تواند به درخواست خریدار، خرید را مرجوع کرده و مطابق قوانین، مبلغ سفارش را از حساب فروشنده کسر و به حساب خریدار بازگردانده و افزون بر آن سهم مشارکت خود را نیز از حساب فروشنده کسر نماید.
  22. کلیه محصولات ارائه شده حتما باید لایسنس قانونی برای فروش مجدد داشته باشند.
  23. کلیه فروشندگان موظفند حداکثر یک هفته بعد از ارائه به روزرسانی مرتبط با محصول خود، از شرکت سازنده بروزرسانی محصول را دریافت کرده و نسبت به آماده سازی بسته به روزرسانی شده در ” پی اچ پی ساپورت “ اقدام کنند، در غیر اینصورت ” پی اچ پی ساپورت “ این حق را دارد تا بدون اطلاع رسانی به فروشنده فعلی، فروشنده جدیدی را برای محصول مشخص کند و یا محصول را از ” پی اچ پی ساپورت “ حذف یا آن را به حالت توقف فروش تغییر وضعیت دهد. همچنین فروشندگان در این شرایط به دلیل بی تفاوتی نسبت به پشتیبانی و به روزرسانی محصولات عرضه شده، حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت و در صورتی که فروشنده جدیدی جایگزین محصول مربوطه شود، ” پی اچ پی ساپورت “ مجاز است با توجه به ضرر و زیانی که از جانب فروشنده قبلی متحمل می شود، در صورت نیاز فروشنده جدید، اطلاعاتی همچون فایل ترجمه زبان فارسی یا استایل راستچین شده را در اختیار فروشنده جدید قرار دهد. همچنین فروشنده جدید نیز موظف است از کلیه خریداران فروشنده قبلی پشتیبانی کند و به صورت رایگان محصول خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد.
  24. تبصره: در صورتی که محصول ایرانی باشد به جهت رعایت حقوق طراح محصول، حق مالکیت محصول مربوطه صرفا در اختیار فروشنده اولیه بوده و در صورت بروز مورد فوق، صرفا محصول حذف یا به حالت توقف فروش تغییر وضعیت می دهد. در این شرایط فروشنده جدیدی جایگزین محصول نخواهد شد و اطلاعات محصول نیز در اختیار هیچ فردی قرار نخواهد گرفت.
  25. تبصره: حق مالکیت محصولات غیر ایرانی/غیر بومی که از سایر مارکت های جهانی تهیه شده اند صرفا در اختیار سازنده اصلی محصولات است و فروشندگانی که به هر نحو تغییراتی در محصول ایجاد کرده اند یا اصلاحاتی روی زبان فارسی آن انجام داده اند حق هیچگونه اعتراض یا شکایتی در خصوص ارائه اطلاعات به فروشنده جدید ندارند و فارسی سازی یا انجام اصلاحات روی یک محصول هیچگونه حقی برای فروشنده ایجاد نمی کند. در این موارد ” پی اچ پی ساپورت “ مجاز است مطابق قوانین موجود که به امضای فروشنده رسیده است عمل کند و حق هرگونه اعتراض از فروشنده سلب می گردد.
  26. قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه بر اساس تعداد فروش، مقدار امتیاز (حداقل ۵ خرید موفق و ۵ امتیاز ۵ ستاره ) و ارائه مطلوب پشتیبانی به خریداران و بروزرسانی سریع و مطلوب محصولات است.
  27. فروشنده موظف است در عنوان محصول فارسی سازی شده ارسالی حتما از نام انگلیسی و اصلی قالب یا افزونه استفاده نماید، در غیر اینصورت محصول ارسالی از حالت انتشار خارج می شود و در صورتی که عدم درج نام محصول موجب شود تا محصول دیگری به صورت تکراری در ” پی اچ پی ساپورت “ تایید شود، پس از دریافت شکایت از سمت هریک از فروشندگان، محصولی روی ” پی اچ پی ساپورت “ باقی می ماند که نام اصلی را در عنوان درج کرده باشد و صرفا ثبت محصول پیش از محصول دیگر هیچ حق یا اولویتی در باقی ماندن روی ” پی اچ پی ساپورت “ را برای فروشنده ایجاد نمی کند.
  28. در صورتیکه محصول ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد و یا نسخه Null شده محصول از راه غیرمجاز تهیه شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد و فروشنده موظف است سهم مشارکت ” پی اچ پی ساپورت “ را نیز نقدا پرداخت کرده یا در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری، معادل سهم مشارکت از حساب کاربری ایشان برداشت می گردد.
  29. تبصره: مسئولیت فروش غیر مجاز محصولات ایرانی، کپی کردن از روی سایر محصولات ایرانی و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده فروشنده محصول است و ” پی اچ پی ساپورت “ هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
  30. تبصره: در صورتی که فروشنده ای نسبت به کپی محصول خود توسط فروشنده دیگر شکایتی داشته باشد می باید این شکایت را از مراجع قانونی پیگیری نماید و ” پی اچ پی ساپورت “ تنها در صورتی می تواند کپی شدن محصول را تایید کند که به طور واضح و کامل نشان-نام یا هرگونه شناسه هویتی دیگری از نام نویسنده اصلی یا طراح اصلی در محصول کپی شده نیز وجود داشتهباشد. در غیر اینصورت ” پی اچ پی ساپورت “ نمی تواند با مشاهده طرح های مشابه یا زمان انتشار هریک از محصولات در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد. هرگونه اقدام از سمت ” پی اچ پی ساپورت “ صرفا پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.